מחלקת אשפוז ירושלים

השירותים המוצעים היום לאוכלוסייה המבוגרת הם רבים אך לא מתאימים לכולם. ישנם מבוגרים אשר הגיעו למצב של תשישות נפש או מצב סיעודי חמור ונדרשים להישאר במחלקות אשפוז באופן קבוע. אדם מבוגר הנזקק לטיפול יום יומי של אשפוז, יכול לקבל אותו דרך בית אבות באיזור המגורים שלו. אחת הרשתות הותיקות ביותר בישראל של בתי אבות מציעה כיום אשפוז המותאם על-פי הצרכים והמצב הרפואי של כל אחד. עם צוות אחים ואחיות מיומן ומקצועי, האשפוז מאפשר לאדם המבוגר לחיות בכבוד מלא ולקבל טיפול סיעודי מסור בכל יום. 
 
מבוגרים הגרים באיזור ירושלים וזקוקים לשירותים של מחלקה לאשפוז, יכולים לפנות לבית אבות הכולל מחלקת אשפוז ירושלים. במחלקה לאשפוז אנשים מבוגרים ניתן למצוא תשושי נפש ומבוגרים סיעודיים מגילאים שונים ועם רקע רפואי שונה. 
 
מחלקת אשפוז מרכז
 
מלבד איזור ירושלים, גם באיזור המרכז ישנן מחלקות אשפוז למבוגרים. מחלקת אשפוז מרכז מאפשרת למבוגר לקבל טיפול מלא 24/7 מצוות רפואי בעל ניסיון רב במחלקות סיעודיות ומחלקות לתשושי נפש. 
מחלקת אשפוז סיעודי בירושלים – מחיר
 
אם אתם רוצים לקבל הצעת מחיר הרלוונטית לאדם המבוגר הקרוב אליכם, תוכלו לפנות למחלקת אשפוז סיעודי בירושלים של רשת בתי אבות יקירי. רשת בתי אבות יקירי כוללת סניפים בירושלים, איזור המרכז והשפלה ומציעה לכם שירותים נוספים הכוללים אשפוז יומי או קבוע למבוגרים. הצעת המחיר שתקבלו תלויה במספר פרמטרים כגון מצב רפואי,  מצב נפשי והצרכים שהאדם המבוגר צריך ביום יום. 
 

מחלקת אשפוז סיעודי במרכז

רשת בתי אבות יקירי פועלת כבר למעלה מ-2 עשורים בהצלחה רבה ומספקת שירות למאות מבוגרים מכל רחבי הארץ. מחלקת אשפוז סיעודי במרכז ומחלקת אשפוז ירושלים של רשת יקירי נחשבת לטובה ביותר עבור מבוגרים הזקוקים לטיפול מסור יום יומי. 
 
מחלקת אשפוז ירושלים של רשת בתי אבות יקירי
 
אם אתם מתלבטים איזו מחלקה תתאים לאדם המבוגר הקרוב לליבכם, אתם מוזמנים להגיע לאחד מבתי האבות של רשת יקירי ולהכיר את כל השירותים המוצעים בכל בית אבות השייכים לרשת. צוות רשת בתי אבות יקירי כולל אנשי מקצוע מהתחום הסיעודי אשר מטפלים במבוגרים בכל הגילאים ובכל המצבים הרפואיים והנפשיים והם ישמחו לסייע לכם בבחירה של בית האבות המתאים ביותר. 

יצירת קשר

נשמח לעמוד לשירותכם בכל עת,
לייעץ ולכוון אתכם:

חייגו עכשיו

074-710-7425

או מלאו פרטיכם וניצור קשר:

    מאמרים נוספים

    בית אבות סיעודי או מטפל?

    הגיוני וסביר להניח שרוב בני האדם יעדיפו לחיות את חייהם באופן עצמאי בביתם, שם הם האדונים הבלעדיים לחייהם ולגורלם, ואכן, יש קשישים שחיים בביתם עד

    קרא עוד »